Alle handler på Danishcoffee.dk indgås mellem dig og:
Danish Coffee ApS
CVR: 31166888
Scandiasporet 37
8930 Randers
TLF: 70267039
Mail: [email protected]
Betaling:
Ordrer kan betales på følgende måder:
Kreditkort:
Vi modtager Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Maestro, Mobilepay og Paypal hvilket også ses af grafikken øverst.
Alle priser er i DKK og eksklusiv moms.
Pengene trækkes først på kundens kort når varen er afsendt fra lager.
Danishcoffee.dk anvender et betalings-gateway fra E-pay. Alle kortdata sendes krypteret.
Hvis vi ikke er i stand til at levere hele ordren, kan vi reducere din betaling til den nye ordretotal. Vi kan derimod ikke øge beløbet, såfremt du ønsker at tilføje en eller flere vareliner.
Levering:
1-5 hverdage.
Vi leverer normalt samme dag vi registrerer din indbetaling. Ved bestilling af kaffe der skal ristes, kan leveringen være længere end 1 dag.
Hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, vil ordren først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering med mindre andet er aftalt.
Ordrer leveres enten med GLS til erhvervsadresse eller til en GLS Pakkeshop, eller på en palle med Danske Fragtmænd. Leveringsformen afhænger af, hvad og hvor meget du køber for.
Du modtager en mail når vi afsender din ordre.
Reklamation & garanti:
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået op til 24 måneder efter købet. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Hvis varen er defekt ved ankomsten skal den sendes retur til os senest én (1) uge efter modtagelsen.
Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vores eller producentens værksted, men vi forbeholder os retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side er ikke dækket af reklamationsretten.
Privat politik:
For at handle hos os skal du oplyse dit navn, email og adresse. Vi bruger kun dette i forbindelse med at sende din ordre til det rette sted, sende dig en mail med en ordrebekræftelse og en update på email om, når din ordre er sendt.
- Vi vil aldrig videregive dine informationer til en tredje part og aldrig dele dine data andetsteds.
- Vi vil aldrig sende dig uønskede mails. Du modtager kun mails fra os, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
- Vi gemmer kun dit navn, email og adresse i vores system af regnskabsmæssige årsager i henhold til bogføringsloven.